I perioden 31. januar – 11. februar 2022 tager myndighedsafdelingen i Center for Børnehandicap nyt IT-system i brug. Afdelingens medarbejdere kan derfor ikke træffes i denne periode, og ikke alle mails vil blive læst og besvaret i perioden. Akutte henvendelser vil blive besvaret.
Medarbejderne vil hver dag vurdere, hvorvidt der er akutte mails eller opgaver, der skal behandles. Afdelingens medarbejdere er kontaktbare fra den 14. februar 2022, hvor mails vil blive læst og besvaret.
»Vi har et beredskab klar til at hjælpe, så hvis du har akut brug for hjælp eller brug for kontakt til afdelingen inden for normal åbningstid, kan afdelingen kontaktes via Randers Kommunes hovednummer 89 15 15 15, som herefter vil omstille til afdelingens telefonvagt. Derudover kan du altid uden for normal åbningstid kontakte Den Sociale Døgnvagt på telefonnummer 23 20 62 37,« siger Mads Barrett Andreasen, Centerleder for Børnehandicap og Autisme i Randers Kommune.
Den Sociale Døgnvagt tager sig af opgaver, der kræver akut handling i forhold til børn og unge under 18 år, uden for normal åbningstid.
Underretninger vedrørende børn sendes til underretning@randers.dk.
Husk at du døgnet rundt www.randers.dk kan finde svar på mange ting og betjene dig selv.
Hvis afdelingen er færdig før tid med at ibrugtage nyt IT-system, vil afdelingens enkelte medarbejdere besvare telefonopkald og læse og besvare mails før den 14. februar 2022. Det vil blive annonceret her www.randers.dk, hvis afdelingen er færdig med implementeringen før tid, og derfor er kontaktbar på normal vis.